Başkan Sarıalioğlu, Türk Mutfağı Haftası'nda Yöresel Lezzetlerin Tanıtımına Destek Verdi

Başkan Sarıalioğlu, Türk Mutfağı Haftası'nda Yöresel Lezzetlerin Tanıtımına Destek Verdi

Of'ta Türk Mutfağı Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte, bölgenin zengin mutfak kültürü ve yöresel lezzetleri tanıtıldı. Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, programa katılarak öğrencilerin ve emeği geçenlerin heyecanına ortak oldu.

Bölümlü Şehit İhsan Yıldız Ortaokulu tarafından düzenlenen etkinlikte, öğretmen, öğrenci ve velilerin katkılarıyla hazırlanan yöresel yemekler davetlilerin beğenisine sunuldu.

Türk mutfak kültürünün gelecek nesillere aktarılması amacıyla gerçekleştirilen programda, Karadeniz'in geleneksel tatları sergilendi. Katılımcılar hazırlanan stantları gezerek yöresel yemekler hakkında bilgi aldı.

Etkinliğe katılan Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, öğrencilerle bir araya gelerek hazırlanan çalışmaları inceledi. Başkan Sarıalioğlu, gençlerin kültürel değerleri yaşatma yönündeki çalışmalarının önemine dikkat çekti.

Başkan Sarıalioğlu, "Bölümlü Şehit İhsan Yıldız Ortaokulumuzda Türk Mutfağı Haftası kapsamında düzenlenen etkinliğe katılım sağladık. Öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin ve velilerimizin büyük emekleriyle hazırlanan bu güzel organizasyonda yöresel lezzetlerimizi görme fırsatı bulduk.

Kültürel mirasımızın önemli bir parçası olan mutfak değerlerimizin genç nesillerimize aktarılması büyük önem taşıyor. Emeği geçen okul yönetimimizi, öğretmenlerimizi, öğrencilerimizi ve velilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum" ifadelerini kullandı.

Yöresel Tatlar Büyük İlgi Gördü

Okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte hazırlanan yemekler davetliler tarafından ilgiyle karşılandı. Türk mutfağının farklı örneklerinin sergilendiği program, kültürel değerlerin yaşatılması açısından da önemli bir buluşma oldu.

Programa; Of Kaymakamı Eşref Akça, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanı Fatih Bayraktar, İlçe Jandarma Komutanı Kd. Üsttğm. Servet Çelenk, İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, Şube Müdürü Canan Çolak Seymen, Bölümlü ÇAYKUR Çay Fabrikası Müdürü Ahmet Ersin Öztürk, Bölümlü Mahallesi Muhtarı Ahmet Danışman, Okul Müdürü Hızır Ayan, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Etkinlik, hazırlanan yöresel yemeklerin ikram edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.