Başkan Sarıalioğlu Cuma Buluşmalarıyla Serince'de Vatandaşlarla Buluştu

Başkan Sarıalioğlu Cuma Buluşmalarıyla Serince'de Vatandaşlarla Buluştu

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Cuma Buluşmaları kapsamında Serince Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi.

Başkan Sarıalioğlu, Cuma Buluşmaları Kapsamında Serince Mahallesi'nde Vatandaşlarla Bir Araya Geldi

Of'ta Vatandaş Odaklı Hizmet: Başkan Sarıalioğlu Talepleri Yerinde Dinliyor

Başkan Sarıalioğlu, AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal ile birlikte Serince Mahallesi'nde kılınan Cuma namazının ardından mahalle sakinleriyle buluşarak vatandaşların talep, öneri ve beklentilerini dinledi.

Vatandaşlarla samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada mahalle sakinleriyle sohbet eden Başkan Sarıalioğlu, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

VATANDAŞLARIN TALEPLERİ DİNLENDİ

Cuma Buluşması programında Başkan Sarıalioğlu'na AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal ve AK Parti Of İlçe Teşkilatı mensupları eşlik etti.

Mahalle sakinleriyle yakından ilgilenen Başkan Sarıalioğlu, vatandaşların görüş ve önerilerini dinleyerek ilçenin her noktasında hemşehrilerle gönül bağını güçlendirmeye devam ettiklerini ifade etti.

BAŞKAN SARIALİOĞLU: "BİRLİK VE BERABERLİĞİMİZ DAİM OLSUN"

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu yaptığı açıklamada, "Serince Mahallemizde AK Parti Of İlçe Başkanımız Osman Baykal ile birlikte kıymetli hemşehrilerimizle bir araya gelerek Cuma namazını eda ettik.

Rabbim birlik, beraberlik ve kardeşliğimizi daim eylesin. Bizleri gönülden karşılayan tüm hemşehrilerimize misafirperverlikleri ve samimi sohbetleri için teşekkür ediyor, hayırlı ve bereketli cumalar diliyorum." ifadelerini kullandı.

AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal da, "Of Belediye Başkanımız Sayın Salim Salih Sarıalioğlu ile birlikte Serince Mahallemizde kıymetli hemşehrilerimizle bir araya gelerek Cuma namazını eda ettik. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin. Misafirperverlikleri ve samimi sohbetleri için tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, hayırlı cumalar diliyoruz." dedi.

Of Belediyesi'nin vatandaşlarla doğrudan iletişimi güçlendiren buluşmalarını sürdüreceği belirtildi.